Az oldalunkon sütiket használunk a személyre szabott tartalom nyújtásához és a nézettségi adatok gyűjtéséhez. Az oldal további böngészésével elfogadja a sütikkel kapcsolatos irányelveinket. - További információk

Elfogadom

Távszerviz igénybevétele

Távsegítség TeamViewer programmal

Segítséget nyújtani távolról nagyon nehéz anélkül, hogy látnánk a másik fél számítógépét, illetve a monitorán történő eseményeket. Ilyen esetek megoldására találták ki a TeamViewer online távsegítség programot.

A távsegítség használatával csatlakozni tudunk a számítógépéhez anélkül, hogy személyesen kiszállnánk önhöz. A távszerviz programmal az előre megbeszélt egyeztetett időpontban az ügyfélszolgálatos kollégáink át tudják venni a vezérlést az ügyfél gépén. Ezáltal mindent ugyanúgy láthatnak az ügyfél képernyőjén és kezelhetik a billentyűzetét és az egeret. A program segítségével úgy tudunk segíteni, mintha ott ülnénk az Önök gépe előtt. Önök látják hogy mit csinálunk, és mi is látjuk azonnal hogy Önöknek mi a problémája. Nincs félreértés, magyarázkodás, nem kell rendszergazda segítsége. Gyakorlatilag olyan, mint egy kiszállás, csak önnek ez nem kerül semmibe.

Azt, hogy szükség van e távsegítségre az ügyfélszolgálat a probléma mérlegelése után dönti el, mivel nem minden probléma megoldása lehetséges távsegítséggel. (A távsegítség legtöbb esetben ingyenes!) Szélessávú Internet kapcsolat szükséges.

A távszerviz program indításához kattintson az alábbi kék linkre (előre egyeztetett időpont szükséges, az ügyfélszolgálattal).
A felugró ablakban válassza a futtatás lehetőségét, a következő felugró ablakban ismét futtatást.
Amennyiben nem nyitja meg kattintson jobb egérgombbal a linkre és válassza a link megnyitása új lapon lehetőséget.

Vagy használhatja az AnyDesk alkalmazást is a távsegítség igénybevételéhez:

Amint elindult a program az előre egyeztetett időpontban kérem hívja fel az ügyfélszolgálatot a 22/503-363 számon diktálja be a program által megadott ID: számot!

Fontos: A programot ne zárja be, amíg a távsegítség be nem fejeződik!
Ezután tudunk segíteni úgy, hogy átvesszük a gépen a vezérlést és megnézzük a hiba okát.

Kérjük, tájékozódjon az ügyfélszolgálati szerződésben, milyen esetekben lehet igényelni a távsegítséget!

További információkra vágyik?

Töltse le integrált demó programunkat, és próbálja ki programunk működését!

Iratkozzon fel ingyenes szoftvervásárlási és tanácsadó hírlevelünkre, melyben megosztjuk Önnel ügyviteli, és számviteli szoftverekkel kapcsolatos tapasztalatainkat!