Egy könyvelőirodánál kiemelten fontos, hogy az ügyféladatok, könyvelési tevékenységek, folyamatok mindig rendelkezésre álljanak és jól átláthatók legyenek. Ellenkező esetben sok a hibalehetőség. Mégis, hogyan lehetne az ebből fakadó nyomást és az állandóan magas stressz-szintet csökkenteni? A dolgozók szeretnének jó munkát végezni de a rengeteg feladat fejben tartása lehetetlen, így állandósulnak a hibák, a feladat összetorlódások, a tűzoltás.
A KIRA CRM szoftver képes arra, hogy a leadott bevallásokat kigyűjtse az ÁNYK-ból, illetve a feladatnaptárból, feldolgozza az ügyfélkapus üzeneteket is, melyeket a bevallásokhoz párosítja. A könyvelőiroda vezetője folyamatosan ellenőrizheti egy egységes felületen, hogy hogyan haladnak a munkatársak, hol van szükség átcsoportosításra, priorizálhatja a teendőket, hiányzás esetén a teendőket átadhatja másnak. A priorizálás segít abban is, hogy ne kelljen a sürgős feladatok rabságában sínylődni, és maradjon idő a valóban fontosakra. Tehát, ha érkezik egy váratlan kérés, akkor nem biztos, hogy először azzal kell foglalkozni, ha egy határidős bevallás fontosabb. A naptárrendszer miatt azonban az ad hoc feladat sem sikkad el, csak hátrébb kerül a feladatlistán. A „tűzoltás” helyét a szervezettség veszi át.