Az oldalunkon sütiket használunk a személyre szabott tartalom nyújtásához és a nézettségi adatok gyűjtéséhez. Az oldal további böngészésével elfogadja a sütikkel kapcsolatos irányelveinket. - További információk

Elfogadom

KIRA könyvelőirodai CRM RENDSZER

Üdvözöllek! KIRA vagyok az új segítőd!

A KIRA CRM az aki leveszi a terhet a válladról a könyvelőiroda vezetői munkád.

Egy könyvelőirodánál kiemelten fontos, hogy az ügyféladatok, könyvelési tevékenységek, folyamatok mindig rendelkezésre álljanak és jól átláthatók legyenek. Ellenkező esetben sok a hibalehetőség. Mégis, hogyan lehetne az ebből fakadó nyomást és az állandóan magas stressz-szintet csökkenteni? A dolgozók szeretnének jó munkát végezni de a rengeteg feladat fejben tartása lehetetlen, így állandósulnak a hibák, a feladat összetorlódások, a tűzoltás.

Önnek is ismerős ez a helyzet? Akkor jó hírem van!

A KIRA CRM szoftver képes arra, hogy a leadott bevallásokat kigyűjtse az ÁNYK-ból, illetve a feladatnaptárból, feldolgozza az ügyfélkapus üzeneteket is, melyeket a bevallásokhoz párosítja. A könyvelőiroda vezetője folyamatosan ellenőrizheti egy egységes felületen, hogy hogyan haladnak a munkatársak, hol van szükség átcsoportosításra, priorizálhatja a teendőket, hiányzás esetén a teendőket átadhatja másnak. A priorizálás segít abban is, hogy ne kelljen a sürgős feladatok rabságában sínylődni, és maradjon idő a valóban fontosakra. Tehát, ha érkezik egy váratlan kérés, akkor nem biztos, hogy először azzal kell foglalkozni, ha egy határidős bevallás fontosabb. A naptárrendszer miatt azonban az ad hoc feladat sem sikkad el, csak hátrébb kerül a feladatlistán. A „tűzoltás” helyét a szervezettség veszi át.

Nyugalom a könyvelőirodában - QualitySoft
KIRA CRM - QualitySoft

Olvasd el "Káosz vagy rend a könyvelőirodában" című írásunkat, hogy megtudd hogyan valósíthatod meg a nyugodt stressz, és hibázás mentes munkakörnyezetet!

Mit tud a KIRA Könyvelőirodai CRM rendszerünk?

  • Feladatkezelő naptár funkció. Látható, hogy melyik ügyfél melyik feladatai vannak készen és melyek következnek.
  • Ismétlődő feladatok ütemezése naptárba. (Pl. havi áfa bevallás, utalási értesítő kiküldés, rögzítési teendők stb...)
  • Feladatok elvégzésének rögzítése.
  • Feladatvégzéskor a feladathoz automatikusan kapcsolható könyvelési menüpont, és adónem.
  • Az elvégzett feladatok idejének mérése és tárolása.
  • Listázható szűrhető melyik feladattal, melyik ügyféllel percre pontosan mennyi időt foglalkoztunk adott hónapban.
  • Adó és járulék utalási értesítők ütemezése, gombnyomásra sablonszöveggel kiküldhető e-mail-ek.
  • Adónemenként paraméterezhető e-mail szöveg sablonok ügyfél értesítőhöz.
  • Adónemenként lekérdezhető egy vagy akár az összes ügyfélre hogy hol tart a könyvelés és a bevallás leadási állapot státusz.
  • KIRA NAV ügyfélkapu szimbiózis, adatkapcsolat.
  • Kezelők közötti naptár átadás, szabadság esetén helyettesítések könnyű kezelése.
  • Vezetői információs rendszer. Egy felületen átlátható az összes ügyfél könyvelési folyamatainak állapota.
  • Ügyfelek bevallás állapotának figyelése.
  • E-mail-ek kiküldése, sablonok, könyvelési partnerek e-mail címeinek tárolása.
  • Teljes levelezés modul: Beköthető a teljes céges levelezés. A bejövő levelek kezeléséhez teljeskörű e-mail kliens.
  • A bejövő e-mail-ek alapján egy gombnyomásra feladat írható elő a feladat naptárba bármelyik kezelőnek.
  • Kezelők könyvelt cégekhez rendelése, felelősség kiosztás. Menüpont vagy cég korlátozás kezelőnként.
  • Az ügyfélkapu bevallások feladása és ellenőrzése, az ügyfelek kiértesítése email-ben feladatként rögzíthető. A KIRA ügyfélkapu modulban a feladat teljesülése esetén megjelenik az ügyfél értesítő és megjelölhető elvégzett feladatként
  • Kezelők munkájának és leterheltségének nyomon követése.
  • Eseménytörténet. Bármikor visszakövethetők az események,  a kiküldött és beérkezett e-mail-ek.

Kérjük tekintse meg videóbemutatónkat, vagy kérje ingyenes személyes online bemutatónkat!