Az oldalunkon sütiket használunk a személyre szabott tartalom nyújtásához és a nézettségi adatok gyűjtéséhez. Az oldal további böngészésével elfogadja a sütikkel kapcsolatos irányelveinket. - További információk

Elfogadom

Állásajánlataink

Állásajánlatok

Kit keresünk? Milyen az ideális jelölt?

Szakmailag magasan képzett.

Felelősséget vállal munkájáért.

Jó csapatjátékos.

Törekszik a minőségi munkavégzésre.

Udvarias és kedves még a nehéz ügyfelekkel is.

A főnöke elvárásainak megfelelően teljesíti a rászabott feladatokat.

Örömet lel a munkájában, hogy segíthet másokon.

Nyitott a változások iránt, és igényli a folytonos tanulást.

Az újdonságok mellett nem okoz gondot a régebbi, de kiforrott technológiák használata sem.

Hosszú távra tervez, ha betanul, akkor karrierre számít a cégnél.

Az alábbi munkakörökbe keresünk munkaerőt

Ügyviteli szoftver helpdesk pozíció, ügyfélszolgálatos


Fejér vármegyéből keresünk elsősorban könyvelési ismeretekkel rendelkező közgazdasági, vagy pénzügyi-számviteli végzettségű vagy gazdasági informatikus munkatársat székesfehérvári irodánkba. Leendő munkatársunk feladata az integrált ügyviteli rendszerünkkel kapcsolatos megkeresések és problémák megoldása, hatékony lebonyolítása helpdesk rendszerünkben és telefonon. A magabiztos alapszintű informatikai tudás is fontos, de a munka szempontjából a könyvelési, pénzügyi, számviteli ismeretek a legfontosabbak.

FELADATKÖR

  • Részvétel az Internetes ügyfélszolgálatunk (helpdesk felület) felügyeletében, a hibajelzések kezelésében, és az ügyfelek szoftverhasználattal kapcsolatos problémáinak megoldásában.
  • Ügyfelek megkereséseivel kapcsolatos egyéb teendők, pl.: partnertörzs karbantartás, lejárt programkövetési határidők figyelése, program installálás, kérdések megválaszolása telefonon.
  • Szükség esetén oktatás, bemutató és személyes kiszállás lebonyolítása, valamint projektekben és adatkonvertálásokban való részvétel.
  • Online Tudásbázisunk cikkeinek karbantartása, új fejlesztések tesztelése.

ELVÁRÁSOK

  • Középfokú közgazdasági vagy pénzügyi szakirányú végzettség vagy gazdaságinformatikus végzettség.
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete. (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Haladó informatikai ismeretek.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, udvarias hozzáállás, diplomáciai érzék.
  • Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés.

ELŐNY, DE NEM FETÉTEL

  • Hasonló szakterületen szerzett szakmai tapasztalat.
  • QS Diamond könyvelő vagy bérprogram felhasználói szintű ismerete.
  • • Felsőfokú szakirányú végzettség vagy Gazdasági informatikus végzettség .
  • B kategóriás jogosítvány.

AMIT KÍNÁLUNK

  • Versenyképes fizetés.
  • Fiatalos, dinamikus kollégák.
  • Kellemes, kulturált munkakörnyezet.
  • Normál munkarendben történő munkavégzés.
  • Cégünk több évtizedes tapasztalattal rendelkezik az ügyviteli szoftverek piacán.

EGYÉB INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSRÓL

  • Székesfehérvár, belváros.
  • Utazási költségtérítés (amennyiben nem Székesfehérváron él).

JELENTKEZÉS

Küldje el fényképes önéletrajzát a job@qs.hu e-mail címre!

Értékesítő

(Jelenleg nem keresünk ilyen munkatársat)

Magabiztos, lelkes, együttműködő embernek tartod magad? Szeretnél versenyképes jövedelemért dolgozni értékesítőként? Jelentkezz hozzánk értékesítési posztra! Fejér megyéből keresünk értékesítési és marketing ismeretekkel rendelkező munkatársat székesfehérvári irodánkba.

FELADATKÖR

  • A Számviteli Rendszer Kft ügyviteli szoftvereinek eredményorientált értékesítése.
  • Új ügyfelek megnyerése (demóletöltők alapján, és hideghívással is).
  • Új ügyfelek felkutatása (adatbázis építés, területorientált keresés).
  • Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás.
  • Telefonos és e-mailes ügyfélkezelés.
  • Minőségi ügyfél élmény biztosítása.
  • Pontos Igényfelmérés.
  • Pontos precíz adminisztráció.
  • Panaszok, reklamációk kezelése.
  • Folyamatos ismeretfejlesztés és a piackutatás, piaci trendek változásainak követése.

ELVÁRÁSOK

  • Kiváló szóbeli kommunikációs készség, meggyőzőer.
  • Korábbi sikeres értékesítési tapasztalatok vagy tanulmányok.
  • Sikerorientált szemlélet, együttműködő, pozitív személyiség.
  • Magabiztos, lelkes és kedves fellépés.
  • Igényfelmérés képessége, tudjon a másik fejével gondolkozni.
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód.
  • Magas szintű önállóság és jó problémamegoldó képesség.
  • A szükséges ismeretek folyamatos elsajátítása.
  • Legalább középfokú végzettség.
  • Microsoft Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete.
  • Stressztűrő képesség.

ELŐNY, DE NEM FETÉTEL

  • Korábbi értékesítési tréningeken való részvétel.

AMIT KÍNÁLUNK

  • Modern munkakörülmények.
  • Fiatalos, lendületes, eredményorientált csapat, közös célok.
  • Teljesítményarányos, versenyképes jövedelem.
  • Folyamatos szakmai továbbképzés, fejlődési lehetőség.
  • Érdekes komplex rendszer megismerése, folyamatos tanulása.
  • Dinamikus, összetartó csapat.
  • Hosszú távú munkalehetőség.

EGYÉB INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSRÓL

  • Munkavégzés helye: Székesfehérvár belvárosa.
  • Utazási költségtérítés megoldható.
  • Fizetés megegyezés szerint.

JELENTKEZÉS

Küldje el fényképes önéletrajzát a job@qs.hu e-mail címre!

Junior programozó és ügyfélszolgálatos

(Jelenleg nem keresünk ilyen munkatársat)

Lehetőség szerint Fejér megyéből keresünk pályakezdő, vagy gyakorlott programozót székesfehérvári irodánkba. Leendő munkatársunk feladata az Integrált ügyviteli rendszerünk folyamatos fejlesztése, adatbázisokkal, és rendszerrel kapcsolatos hibák javítása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyfélszolgálat, szükség esetén kiszállással.

Szezonális feladatok: nyári időszakban programozási projektek megvalósítása, téli időszakban helpdesk ügyfélszolgálati support feladatok ellátása. A későbbiekben esetleg továbblépési lehetőség lesz kizárólag programozói munkakörbe.

FELADATKÖR

  • Programfejlesztés Alaska Xbase++ programnyelven rendszerterv alapján (FoxPro-hoz hasonló nyelv).
  • Hibakeresés meglevő forráskódban ügyfelek visszajelzése alapján.
  • Ügyfelek szoftverhasználattal kapcsolatos problémáinak megoldása, kérdések megválaszolása telefonon, ill. e-mailben.
  • Helpdesk rendszeren és telefonos megkereséssel érkező ügyfél kérdések megválaszolása.
  • Szoftverekhez kapcsolódó dokumentációk készítése, karbantartása.
  • Ügyfelekkel megkereséseivel kapcsolatos egyéb teendők: pl. partnertörzs karbantartás, lejárt programkövetési határidők figyelése, program installálás.
  • Adatbázis, vagy rendszer problémák megoldása.

ELVÁRÁSOK

  • Programozói végzettség (ha nem ismeri az általunk használt programnyelvet akkor meg kell tanulnia).
  • Kiváló problémamegoldó készség.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, udvarias hozzáállás, diplomáciai érzék.
  • Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés.

ELŐNY, DE NEM FETÉTEL

  • Visual Foxpro, Clipper, vagy egyéb xBase alapú programnyelvek ismerete.
  • Hasonló szakterületen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Könyvelő vagy bérprogram felhasználói szintű ismerete, számviteli ismeretek.
  • B kategóriás jogosítvány, saját autó.

AMIT KÍNÁLUNK

  • Versenyképes fizetés.
  • Fiatalos, dinamikus kollégák.
  • Kellemes, kulturált munkakörnyezet.
  • Normál munkarendben történő munkavégzés.
  • Cégünk 30 éves múlttal rendelkezik az ügyviteli szoftverek piacán.

EGYÉB INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSRÓL

  • Székesfehérvár, belváros.
  • Utazási költségtérítés (amennyiben nem Székesfehérváron él).

JELENTKEZÉS

Küldje el fényképes önéletrajzát a job@qs.hu e-mail címre!

Egy kicsit rólunk...

31 éve az ügyfelek szolgálatában

Cégünk a Számviteli Rendszer Kft a QualitySoft ügyviteli, számviteli programok fejlesztésével, forgalmazásával, és ügyfélszolgálatával foglalkozik. 1991 óta foglalkozunk ügyviteli programok készítésével, és az országban a legelsők között kezdtünk ezzel foglalkozni, tehát igen komoly múlttal, és szakmai tapasztalattal rendelkezünk. Folyamatos erőfeszítéseink gyümölcseként, mára több ezres felhasználó táborunk használja elégedetten programjainkat.

Fejlesztőink nem csak programozói, hanem mérlegképes könyvelői, bérszámfejtési tapasztalatokkal rendelkeznek. Ezen kívül fontos szempont hogy fő fejlesztőnk végzettsége rendszerszervező-informatikus. Mindezek együtt azt eredményezik, hogy a programok folyamatosan rendszerszemléletben, átgondolt tervezés eredményeképpen jönnek létre a könyvelők, az NAV, az ügyviteli folyamatok megkívánta igények alapján.

Mivel programjainkat igen régen kezdtük fejleszteni először DOS környezetben fejlesztettük programrendszereinket, majd 2001-ben elkészült a Windows alapú verzió is. Sok céggel ellentétben a Windows alapú rendszer elkészülte után nem hagytuk abba DOS-os rendszerek fejlesztését, és ügyféltámogatását sem, hanem a kettő egymás mellett fejlődött. Sőt a Windows alapú programok egyedülálló módon a DOS rendszerekben megszokott kényelmes könnyen kezelhető (billentyűzetről is vezérelhető, egérhasználat nélküli) logikával is rendelkeznek az egérrel történő kezelésen kívül! A DOS-os programok támogatása 2020-ban szűnt meg.