.

A QualitySoft KIRA Rendszerében, lehetőségünk van az Ügyfélkapuról letöltött dokumentumokat, közvetlenül a programból csatolmányként, továbbítani email üzenetben.

Ez a funkció, csak abban az esetben elérhető ha az Ön programjában KIRA-CRM, és KIRA-Ügyfélkapu modul is van.

Menete:

1: Ahhoz, hogy a programunkból email üzenetet lehessen küldeni, először az email küldés beállításit kell megcsinálni, melynek menetéről bővebben itt olvashat

2: A KIRA/Vezető információs rendszer/Ügyfélkapu dokumentumok letöltése, menüponton belül, felül az ikonsoron Található „Értesítő” gombra kell kattintani.

 

KIRA rendszerünkben az Ügyfélkapu dokumentumok letöltésén belül, lehetőség van arra, hogy beállítsunk kivételeket, amiket a program nem tölt le az Ügyfélkapuról, így olvasottként se jelöli meg ott. Ezeket az Üzeneteket a program technikai sorként tölti le annak érdekében, hogy lássuk, hogy jött üzenetünk. Ezeket az üzeneteket a technikai soron, a "Dokumentum megnyitása" oszlopban , Enter billentyűt lenyomva utólag is letölthetjük addig amíg az megtalálható az Ügyfélkapu tárhelyen.

A kivételeket az Ügyfélkapu dokumentumok letöltése menüponton belül az ikonsoron található "kivételek" ikonra kattintva, vagy a KIRA/Karbantartás/Ügyfélkapu dokumentum kivételek menüponton belül tudjuk beállítani.


A kivételeket, a feladó neve, a dokumentum típusa, vagy a dokumentum neve alapján tudjuk beállítani.

Első lépésként meg kell adni egy szövegrészletet, a megfelelő oszlopba ami alapján ki tudja szűrni a program, hogy mely üzenetek tartoznak a kivételek közé.

FONTOS! Ha 1 soron belül többféle kivételt adunk meg akkor abban a sorban írt minden feltételnek teljesülnie kell ahhoz hogy kivételnek tekintse a program. (a kép alatti 2.példával szemléltetjük)

Példa:

1:Ha azt állítjuk be, hogy a program a dokumentum típusa alapján szűrjön, és szövegrészletnek megadjuk azt, hogy "ellenőrzés", akkor az összes olyan dokumentumot aminek a típusában szerepel az, hogy "ellenőrzés" , kivételnek tekinti a program és csak Technikai sorkén tölti le (piros sorként jelenik meg a dokumentumok között, de lehetőség van beállítani azt is, hogy egyáltalán ne jelenjen meg a letöltött dokumentumok között)

2:Ha a fent található képen látható 2. sort vesszük alapul akkor, látjuk hogy a dokumentum típusánál teszt2, míg a dokumentum nevénél teszt3 van beállítva feltételként. Ez azt jelenti, hogy a program csak akkor fogja kivételként kezelni az adott Ügyfélkapu dokumentumot, ha a dokumentum típusában szerepel a teszt2 kifejezés, ÉS emellett a dokumentum nevében szerepel a teszt3 kifejezés. Abban az esetben ha csak az egyik feltétel érvényesül, akkor nem tekinti kivételnek a program.

 








A KIRA modulban van lehetőség arra, hogy ellenőrizzük a bevallások állapotát akár az adott cégre (amiben a programban jelenleg tartózkodunk), akár az összes cégre.

Ez a funkció a KIRA\Vezető információs rendszer menüpontban érhető el az "Aktuális cég bevallásainak állapota" vagy a "Bevallástípus állapota összes cégre"


Az elfogadó nyugtára és elutasító nyugtára a pipa a KIRA modulban történő dokumentum letöltés hatására kerül be, ami a NAV-tól kéri le az adatokat.
Az értesítő mezőbe akkor kerül pipa, ha a CRM modullal kiküldésre kerülnek az ügyfeleknek az értesítők.
Az összeg, küldésre megjelölt, ÁNYK elküldve mezők az ÁNYK-ból dolgoznak.




Az ÁNYK útvonal beállítása feltétlenül szükséges ahhoz hogy az összeg, küldésre megjelölt, ÁNYK elküldve mezők töltődjenek.



Abban az esetben ha van több kliens gépük és azok nem egy közös ÁNYK-ba dolgoznak, de az ÁNYK útvonala minden kliensgépen egyezik, például minden gépen a C:\Users\Public\abevjava útvonalon található akkor a bevallások állapotának ellenőrzéséhez csak annyit kell tenni, hogy minden gépen szükséges a menüpontot futtatni és az adott gépen beadott tételek ellenőrizhetőek.

Ha a kliensgépeken eltér az ÁNYK útvonala, például az egyik gépen C:\Users\Public\abevjava, egy másikon D:\Users\Public\abevjava akkor a fent leírtak szerint szintén gépenként ellenőrizhető a bevallások állapot, de előtte az ÁNYK beállításban az útvonalat is szükséges módosítani.

Ahhoz, hogy az aktuális adatokat láthatóak legyenek szükséges frissítést végezni a "Frissítés" gombra klikkelve.

Lehet frissíteni az ÁNYK, és a letöltött üzenetek, dokumentumok alapján.
Ezen belül lehet lassú, illetve gyors frissítést végezni.



Gyors frissítés esetén a korábban eltárolt adatokat egy állományból kéri be a program.
Lassú frissítés esetén a szükséges adatokat tartalmazó állományt is frissíti a program.

Az Esemény rögzítése menüpontba van lehetőségünk kézzel felvinni egy eseményt és egy hozzá tartozó feladatot a rendszerbe, abban az esetben, ha azt a program nem automatikusan generálja.

  

Az Események karbantartása menüben tudjuk megtekinteni és szerkeszteni az összes felvitt eseményünket.

Ebben a menüpontban állíthatjuk be magunknak azokat a sablonokat, amelyeket az esemény rögzítésekor választhatunk. Érdemes ide azokat beállítani, amelyek gyakran ismétlődnek, így az ismétlődő esemény felvitelek során nem kell minden alkalommal leírnunk az általunk felvinni kívánt tárgyat, elég a választó ablakban kiválasztani a saját sablonunkra, amely azonnal megjelenik a hozzá tartozó mezőben.

 

Az esemény tárgyához hasonlóan lehetőségünk van a feladat nevekhez is felvinni sablonokat. Itt is megadhatjuk, hogy milyen a kapcsolat módja és az iránya. Minden feladat sablonnak adhatunk egy prioritási értéket. Ez egy tetszés szerinti szám lehet, amellyel jelölhetjük a feladat fontosságát. Az esemény rögzítésekor a feladat alapból 1-es prioritással rögzül, utána a feladat ablakon ezt lehetőségünk van módosítani. Viszont ha vannak ismétlődő feladataink, amelyek prioritása állandó, itt megadhatjuk, hogy mi legyen a feladat alapértelmezett prioritása.

 

A projekt sablonok menüpontban van lehetőségünk felvinni sémákat, melyekből választhatunk egy új projekt felvitelekor.