Magunkról

27 éve az ügyfelek szolgálatában.

Cégünk a Számviteli Rendszer Kft a QualitySoft ügyviteli, számviteli programok fejlesztésével, forgalmazásával, és ügyfélszolgálatával foglalkozik.

1991 óta foglalkozunk ügyviteli programok készítésével, és az országban a legelsők között kezdtünk ezzel foglalkozni, tehát igen komoly múlttal, és szakmai tapasztalattal rendelkezünk.

A rendszerváltás idején a frissen alakuló vállalkozások, valamint a számítástechnika elterjedése óriási igényt teremtett a számítógépes ügyviteli programok iránt. Kezdetben a gombamód növekvő vállalkozások számára a számlázási, készletnyilvántartás rendszereket készítettünk, azonban már a kezdetekkor kiderült hogy a könyvelőknek, és a könyvelőirodáknak is szükségük van az ügyvitelük gépesítésére, így 1993-tól kezdve ebbe az irányba is fejlesztettünk, majd 1995-ben az igényekre reagálva elkezdtük bérprogramjaink fejlesztését is. Innen egy lépés volt az integrált vállalatirányítási rendszer megszületése, mely azóta is a fő erőssége cégünknek. Az ügyvitel minden területére tudunk szállítani akár azonnal használható fix "dobozos" rendszert, akár teljesen testreszabott egyedi ügyviteli megoldást.

Ügyfélszolgálati rendszerünk már a kezdetektől nem a kiszállásra alapult hanem a távsegítségre, és már az Internet előtti időkben modemes távsegítség nyújtási rendszerünk üzemelt az országban egyedülálló módon, kiszállási díj nélkül.
Szintén az országban egyedülálló az az integráltság és tudás, mely ebben az árkategóriás szegmensben elérhető rendszerünkben. Olyan tudást nyújtunk más rendszerekhez képest jóval olcsóbban, mely a legjobbakkal egy súlycsoportban van, és megállja a helyét bármilyen körülmények között, és így rendszereink ár/érték aránya országos szinten is egyedülálló.

Fejlesztőink nem csak programozói, hanem mérlegképes könyvelői, bérszámfejtési tapasztalatokkal rendelkeznek. Ezen kívül fontos szempont hogy fő fejlesztőnk végzettsége rendszerszervező-informatikus. Mindezek együtt azt eredményezik, hogy a programok folyamatosan rendszerszemléletben, átgondolt tervezés eredményeképpen jönnek létre a könyvelők, az APEH, az ügyviteli folyamatok megkívánta igények alapján.
Folyamatos erőfeszítéseink gyümölcseként, mára több ezres felhasználó táborunk használja elégedetten programjainkat ebből aktív követéssel rendelkezik kb. 1500 cég, és mivel könyvelőprogram felhasználóink nagy része könyvelési vállalkozás, akik több cég ügyviteléhez használják programunkat, így rendszerünk sok-sok ezer vállalkozás ügyvitelének könnyebbé tételében vesz részt.

Elismerések 2003-ban és 2005-ben.


          

Mivel programjainkat igen régen kezdtük fejleszteni így először DOS környezetben fejlesztettük, majd technológia fejlődésével  2001-ben elkészült a Windows alapú verziónk is.
A
Windows alapú programok egyedülálló módon a DOS rendszerekben megszokott kényelmes könnyen kezelhető (billentyűzetről is vezérelhető, egérhasználat nélküli) logikával is rendelkeznek az egérrel történő kezelésen kívül, valamint nem hagytuk abba DOS-os rendszerek fejlesztését, és ügyféltámogatását sem, hanem ezen ügyfeleink igényeit is kielégítjük!

Rendszereink a Chip magazin könyvelőprogramokat összehasonlító tesztjében megmérettettek, és azokat két ízben is elismeréssel jutalmazták.

2003-ban kiemelkedő Ár/Érték arányával vívott ki Legjobb vétel teszteredményt.
2005-ben az egyedülállóan magas tudásszintével tesztgyőztes lett.

A cég arculatváltása 2006-ban.

A QualitySoft programok korábban Diamond Stúdió márkanév alatt futottak. 2006-ban újabb mérföldkőhöz érkezett cégünk. Megalapítottuk a Számviteli Rendszer Kft és a programok fejlesztését és forgalmazását két részre választottuk.

A különválás után kapták az általunk fejlesztett programok a QualitySoft márkanevet. Az új cégben a teljes arculatváltást egy új logóval jelképeztük.

A Quality angol szó. Jelentése: minőség. Szoftvereinkben a gyémánthoz hasonló csiszolt minőséget, szépséget, az értékállóságot, és a letisztult eleganciát próbáljuk megvalósítani. Ezekhez az elvekhez folyamatosan ragaszkodunk a fejlesztés során.
Célunk a minőségi ügyviteli programok fejlesztése.


Az új logó kezdeti koncepciótervei.

Amit kínálunk, cégünk alapelvei:

        

  
A végleges elkészült logó


A logó, és a filozófia ami mögötte van:

- Minőséget mindenkinek (A minőségnek nem kell drágának lennie!)
-
Szakmai profizmus (Az ügyvitel minden terén képzett munkatársak)
- Nagy Tapasztalat (1991 óta ugyanabban a szektorban dolgozunk)
- Őszinteség (Nincsenek bújtatott költségek, betarthatatlan határidők)
-
Precizitás (Szoftvereink átgondolt tervezés végeredményei, precízen kivitelezve)
-
Maximális erőbedobás (Folyamatos erőteljes fejlesztés)
- Odafigyelés (Minden ügyféllel úgy törődünk mintha ő lenne az egyetlen)
- Igazságosság, partnerség (Mindenki nyerjen, ne a haszonlesés legyen a cél)
- Mindig időben. A jogszabályváltozások követés mindig naprakész!
- Beépített automatizmusok biztosítják a gyorsaságot, és a minőséget.

2008- 2010 komoly növekedés - Internetes értékesítés.


Az új cégben kihasználtuk az új lehetőségeket, az Internet sebességének növekedésével az értékesítés és telepítés most már Online zajlik, és köszönhetően ennek, valamint az új Internetes Google hirdetési stratégiáknak  az értékesítés ugrásszerűen megugrott.

Cégünk gyakorlatilag hirtelen rengeteg új ügyfelet szerzett. Ez persze kihívások elé is állított cégünket az ügyfelek megfelelő kiszolgálása terén, ezért a létszámot gyorsan kellett bővíteni, és néha nem tudtunk lépést tartani a hirtelen jött növekedéssel, de az elmúlt években felzárkóztunk.
A programot is az új igényekhez igazodva új design-el vérteztük fel, az egérkezelés még jobb támogatása érdekében ikonrendszerrel bővült mindenhol a táblázatos üzemelés, valamint átdolgozásra került a teljes menürendszer, és létrjöttek az ún. "Instant" szoftvereink.

2011- 2012 a teljes megújulás éve.


A gazdaság lassulása új kihívások elé állította cégünket. Mindenhol érezhető a kevesebb bevétel, mely cégünket sem kímélte.
Azonban mi nem hátrálunk meg. Ha a nehézségek nagyobbak akkor megkettőzött erővel látunk munkához:

Ú
j weblapat készítettünk, melyet éppen most olvashatnak, a programok összes nyomtatási képét technológiailag átalakítottuk úgy, hogy a legmodernebb követelményeknek is eleget tegyen. A programok belső szerkezetének, és adatbeviteli felületeinek teljes átalakítása is megtörtént, hogy az még modernebb kezelőfelülettel rendelkezzen. Ezen felül bővítettük fejlesztői kapacitásunkat.

A fejlesztések hatására egy sokkal impozánsabb weblapot, és egy sokkal nagyobb tudású programot tárhatunk a nagyközönség elé.

2013 - A megújulás folytatódik. Elértük a kritikus tömeget.


Tovább folytatjuk az előző években megkezdett növekedési utat. A válságra adott válaszlépéseink (több ember felvétele, még erőteljesebb programfejlesztés) vásárlóinktól pozitív megerősítést nyertek, és piacot nyertünk azokkal a cégekkel szemben akik a válság hatására csökkentették marketingjüket, vagy leépítéssel reagáltak.  Elértük a kritikus tömeget, és lehetővé vált egy láncreakció beindítása: Jobb program => Több ügyfél => Még jobb program  =>..., Megújult logónk is jelzi ezt a fejlődést.
A több ügyfél még jobb kiszolgálása érdekében elkészítettünk egy több ezer cikket tartalmazó átfogó és komplex on-line tudásbázist, melyben minden információ megtalálható rendszereinkről a felhasználóink számára.

2014- 2015  Programjaink tudásszintje egyedülállóan magas


Minél több az ügyfelünk annál jobb programot tudunk biztosítani!
Programunk tudásszintje egyedülálló mértékben megnövekedett, ebben a két évben így az országban elérhető egyik legnagyobb tudásszintű programot biztosítjuk továbbra is alacsony árakon.
Ízelítő fejlesztéseinkből: Banki importállományok automatikus könyvelése, Táppénz számfejtő TB modul hatalmas tudásszinttel, Bérszámfejtő program jelenlét rendszerrel, munkarendek, műszakrendek, és munkaidőkeret kezeléssel, Online munkaidő rendszerből importálással gombnyomásra készül az összes dolgozó számfejtése kéz érintése nélkül, ÁNYK-ba átadható elektronikus mérlegbeszámolók, mikrogazdálkodói mérleg kezelése, Gyűjtőszámla, ismétlődő számla, Termékdíj, csomagolószer kezelése számlázáskor. Árkategóriák kezelése, 08-as bevallás vizuális megjelnítése, és XML átadása, stb...
Ezen kívül elkészült és elérhető Online bérkalkulátor felületünk: www.berkalkulator-2.hu

2016 - Új tevékenységek, és új dizájn


Cégünk 2016 év folyamán újabb nagy ügyfélbázist szerzett, és ezáltal a vállalkozói szféra kiszolgálása mellett, az Önkormányzati, költségvetési, intézményi szektorba is szállítjuk ügyviteli megoldásunkat melyet ProDiuS márkanév alatt forgalmazunk. Ehhez a tevékenységhez új honlap készült, ezt a www.prodius.hu linken lehet megtekinteni.
A nagymértékű fejlesztések mellet megemlítendő, hogy dizájn tekintetében is előreléptünk: megújult programjaink háttere, és parancsikonja, és immár a programban található táblázatok betűtípusa, mérete is testreszabható, ezáltal az egész program minden porcikájában egyénre szabható külsővel rendelkezik. Bérszámfejtő programunk beviteli képernyője és alapvető működése is nagymértékű modernizáláson esett át, külsőleg és belsőleg is legmodernebbek programjaink.



 

2017-2018  - Bővülés, Költözés

Bérprogramunk a hóközi bér és munkaidő változások sokkal egyszerűbb teljesebb körű kezelésére lett képes. Banki Import, nav xm import programfunkciónk pedig nagy sikert arattak. Újabb nagy könyvelőirodák csatlakozatak felhasználóink táborához.

Ebben az évben felhasználóink, és dolgozóink létszámának növekedésével szűkössé vált eddigi irodánk. Egy nagyobb tágasabb irodába költözünk. A 2017 év elején átadott új építésű székesfehérvári Horog-ház-ban találnak meg minket a jövőben.
Megújult ügyfélszolgálati rendszerünk, valamint telefonhálózatunk IP telefonos kiépítettségben érhető el a költözés után.

Jövőbeni célunk:


Hogy továbbra is nyújtsuk az eddig elvárt magas tudásszintet, és még jobbá tegyük programunkat, hogy az a legjobban segítse ügyfeleink munkáját, és hogy ezt minél többen megtudják, és minél többen így is gondolják, és csatlakozzanak felhasználónk táborához.

Nem tucat programot szeretnénk árulni, hanem az ügyfeleik igényeit felmérve valós problémákra igazi megoldásokat szállítani. Ezért rendszereink integrálhatóak, és nagyon széles skálán testre szabhatóak, és ezt a vonalat tovább szeretnénk erősíteni.

Azonban a
piaci igényeknek megfelelően egy olcsóbb kategóriás "dobozos" változatban is rendelhetők programjaink, melyek QualitySoft Instant márkajelzéssel kerülnek forgalomba.
Mindegyik rendszer "Standard", "Komplett", és "Professional" elnevezéssel kategóriákra bomlik, hogy ügyfeleink még inkább kiválasztassák a nekik megfelelő programot, és csak azért fizessenek amit valóban használni kívánnak.