Cégünk a Számviteli rendszer Kft. ügyfeleik gyors és szakszerű kiszolgálása érdekében Internet alapú ügyfélszolgálatot Online Ügyfélszolgálatot üzemeltet, melyet minden ügyfelünk igénybe vehet hibabejelentés céljából. Az Internet alapú ügyfélszolgálat szolgáltatásait cégünk követési díj ellenében biztosítja mindazoknak, akik megfelelnek a jelenlegi ügyfélszolgálati szerződésben foglalt feltételeknek. A szolgáltatókat megilleti az a jog, hogy az egyoldalú szolgáltatás feltételeit az ügyfelek- és a szolgáltatás biztonsága érdekében időről-időre egyoldalúan módosítsák. Annak érdekében, hogy a szolgáltatás igénybevétele során egyik fél se sértse a hatályos jogszabályokat, egymás, illetve kívül álló harmadik személyek jogait, a felek az alábbi szabályok betartását vállalják.
Az ügyfél az Online ügyfélszolgálatot a a http://helpdesk.szamvitelirendszer.hu címen érheti el. A honlap tájékoztatást nyújt az ügyviteli szoftvereinkről, az Online Ügyfélszolgálat pedig cégünkkel szerződött ügyfeleink, partnereink részére nyújt rendszertámogatási szolgáltatást.
A Számviteli Rendszer Kft azon ügyfele, aki legalább egy érvényes szerződéssel rendelkezik valamely programunkkal kapcsolatban, és a követési díjat az adott évre befizette. A vásárláskor aláírt és elfogadott Ügyfélszolgálati szerződés megkötésével jogosulttá válik az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásaira.
Számviteli Rendszer Kft.
Internetes ügyfélszolgálati rendszer, amely hibabejelentés lehetőségét biztosítja a Számviteli Rendszer Kft ügyfelei részére, akik az ügyfélszolgálati szerződés pontjaiban leírtaknak megfelelnek, az Ügyfélszolgálati szerződésben részletezett módon és feltételekkel.
A programkövetési (ügyfélszolgálati) szolgáltatás első évre szóló előfizetési díjai a következőek:
Új fejlesztési igény: Nem a jogszabálykövetés része, ha a kívánt eredményt a megrendelő, számára egyszerűbb, vagy számára könnyebb módon szeretné elérni, mint ahogyan a megvásárolt programban szerepel, de bonyolultabb módon, vagy külső segédprogram használatával megkapható a kívánt eredmény. Ha ilyenkor a megrendelő azt szeretné, hogy egyszerűbben, vagy másképpen kapja az eredményt, és ez csak programozással oldható meg, akkor az plusz kérésnek minősül.
Ingyenes telefonos szaktanácsadás, segítségnyújtás nem tartalmazza a következőket:
A fizetős szolgáltatások a mindenkori óradíj alapján kerülnek kiszámlázásra.
Figyelem! A fenti adatok tájékoztató jellegűek, erre vonatkozóan a mindenkori érvényes ügyfélszolgálati szerződés tartalma a mérvadó.
Töltse le integrált demó programunkat, és próbálja ki programunk működését!
Iratkozzon fel ingyenes szoftvervásárlási és tanácsadó hírlevelünkre, melyben megosztjuk Önnel ügyviteli, és számviteli szoftverekkel kapcsolatos tapasztalatainkat!