Az oldalunkon sütiket használunk a személyre szabott tartalom nyújtásához és a nézettségi adatok gyűjtéséhez. Az oldal további böngészésével elfogadja a sütikkel kapcsolatos irányelveinket. - További információk

Elfogadom

Programkövetési, ügyfélszolgálati feltételek

Általános szerződési feltételek

Cégünk a Számviteli rendszer Kft. ügyfeleik gyors és szakszerű kiszolgálása érdekében Internet alapú ügyfélszolgálatot Online Ügyfélszolgálatot üzemeltet, melyet minden ügyfelünk igénybe vehet hibabejelentés céljából. Az Internet alapú ügyfélszolgálat szolgáltatásait cégünk követési díj ellenében biztosítja mindazoknak, akik megfelelnek a jelenlegi ügyfélszolgálati szerződésben foglalt feltételeknek. A szolgáltatókat megilleti az a jog, hogy az egyoldalú szolgáltatás feltételeit az ügyfelek- és a szolgáltatás biztonsága érdekében időről-időre egyoldalúan módosítsák. Annak érdekében, hogy a szolgáltatás igénybevétele során egyik fél se sértse a hatályos jogszabályokat, egymás, illetve kívül álló harmadik személyek jogait, a felek az alábbi szabályok betartását vállalják.

Értelmező rendelkezések

1. Számviteli Rendszer Kft honlapja (helpdesk rendszer)

Az ügyfél az Online ügyfélszolgálatot a a http://helpdesk.szamvitelirendszer.hu címen érheti el. A honlap tájékoztatást nyújt az ügyviteli szoftvereinkről, az Online Ügyfélszolgálat pedig cégünkkel szerződött ügyfeleink, partnereink részére nyújt rendszertámogatási szolgáltatást.

2. A Felhasználó

A Számviteli Rendszer Kft azon ügyfele, aki legalább egy érvényes szerződéssel rendelkezik valamely programunkkal kapcsolatban, és a követési díjat az adott évre befizette. A vásárláskor aláírt és elfogadott Ügyfélszolgálati szerződés megkötésével jogosulttá válik az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásaira.

3. A szolgáltató

Számviteli Rendszer Kft.

4. Az ügyfélszolgálati támogatási szolgáltatás

Internetes ügyfélszolgálati rendszer, amely hibabejelentés lehetőségét biztosítja a Számviteli Rendszer Kft ügyfelei részére, akik az ügyfélszolgálati szerződés pontjaiban leírtaknak megfelelnek, az Ügyfélszolgálati szerződésben részletezett módon és feltételekkel.

5. A programkövetési díjak

A programkövetési (ügyfélszolgálati) szolgáltatás első évre szóló előfizetési díjai a következőek:

  • Könyvelő program és moduljai esetén (QualitySoft főkönyv, házipénztár, tárgyi eszköz, készlet)
    A program induló árának 20%-a jogszabálykövetésre + QSNET szerver kapcsolatra + 5 % helpdesk szolgáltatásra
  • Maxbér program vagy bér modul könyvelőben vagy számlázó modul esetén:
    A program induló árának 40%-a, jogszabálykövetésre + QSNET szerver kapcsolatra + 10% helpdesk szolgáltatásra VIP kiegészítés rendelése esetén az előbbi díjakat 50%-al megemeljük.

6. Az ügyfélszolgálati szerződés alapján a követés ingyenesen tartalmazza a következő szolgáltatásokat

  • Jogszabálykövetés, mely biztosítja a program legújabb friss változatainak elérhetőségét modemen vagy interneten egy speciális QSNET szerver elnevezésű kapcsolaton keresztül. Egyéb módon nem frissítjük a rendszert!
  • Ingyenes telefonos szaktanácsadás, segítségnyújtás munkanapokon 8-16 óráig. (Helpdesk) (Ebbe nem tartozik bele rendszergazdai támogatás, oktatás, operációs rendszer csere,a program törlése,vírusfertőzés, hálózati beállítás, hardware hiba,Internet, router, tűzfal beállítás, nem jogtiszta szoftverkörnyezet használatából fakadó hibák, esetleges károk stb.)
  • Kérésre változtatás a megrendelő programjában modemen vagy interneten kiszállási díj nélkül. Ha ezek modulok vagy paraméterek bekapcsolásával járnak, melyek szerepelnek az árlistában, akkor azokat az árlistában megadott áron kiszámlázásra kerülnek a modul éves követési díjának időarányos részével együtt.
  • Garancia, hogy a programok megfelelnek az NAV általános előírásoknak.
    NAV igazolás a program jogtisztaságáról valamint a NAV irányelveknek való megfelelőségről (1 éves időtartamra)
  • Hírlevél, melyben tájékoztatjuk legfrissebb újdonságainkról, programváltoztatásokról
  • Tetszőleges számú újabb számítógépre történő listázó, lekérdező program élesítése egy számítógép hálózaton belül
  • Újabb számítógépre installálja (élesíti) a programot, ha a régi számítógép újabb alaplapot kapott vagy lecserélték. (a program átrakással kapcsolatos egyéb teendők (másolás, hálózat beállítás, parancsikon stb..) elvégzése fizetős)

7. Az ügyfélszolgálati szerződés alapján megrendelhető térítéses szolgáltatások
(Tehát a követés nem tartalmazza a következő tételeket)

Új fejlesztési igény: Nem a jogszabálykövetés része, ha a kívánt eredményt a megrendelő, számára egyszerűbb, vagy számára könnyebb módon szeretné elérni, mint ahogyan a megvásárolt programban szerepel, de bonyolultabb módon, vagy külső segédprogram használatával megkapható a kívánt eredmény. Ha ilyenkor a megrendelő azt szeretné, hogy egyszerűbben, vagy másképpen kapja az eredményt, és ez csak programozással oldható meg, akkor az plusz kérésnek minősül.

Ingyenes telefonos szaktanácsadás, segítségnyújtás nem tartalmazza a következőket:

  • Oktatás: Ha egy napon belül 5 percnél hosszabb olyan telefont bonyolítanak, ami egyértelműen oktatási jellegű (Olyan funkciókra kérdeznek rá amelyek a program leírásában elolvashatók.
  • Rendszergazdai feladatok: Operációs rendszer csere, parancsikon készítése. A program könyvtárában bármilyen külső eszközzel belenyúlnak, vagy letörlik a programot, nem jogtiszta szoftverkörnyezetben fut a program, vagy vírusfertőzés történik, áramszünet miatt megsérül az adatbázis, hálózati meghajtó, hálózati beállítások vagy hálózati környezetet megváltoztatják, szervercsere stb., nyomtató csere miatti beállítások, internet kapcsolatot cserélnek, nem működik az Internetkapcsolat, rossz router beállítás, tűzfal probléma és a program nem indul, vagy nem működik helyesen.
  • Ha az ügyfél által könyvelt, bérszámfejtett adatokat kell megvizsgálni, hogy azok megfelelően lettek-e könyvelve, miért nem egyeznek a listák, stb. A mentés elemzése, kiszállás, on-line távsegítség program igénybevétele eseti díjas fizetős kategória. Szintén fizetős kategóriába tartozik az, ha a megrendelő bér program esetén a rendszerben nem levő új kifizetési vagy levonási jogcímmel szeretné bővíteni a rendszert

A fizetős szolgáltatások a mindenkori óradíj alapján kerülnek kiszámlázásra.

Figyelem! A fenti adatok tájékoztató jellegűek, erre vonatkozóan a mindenkori érvényes ügyfélszolgálati szerződés tartalma a mérvadó.

További információkra vágyik?

Töltse le integrált demó programunkat, és próbálja ki programunk működését!

Iratkozzon fel ingyenes szoftvervásárlási és tanácsadó hírlevelünkre, melyben megosztjuk Önnel ügyviteli, és számviteli szoftverekkel kapcsolatos tapasztalatainkat!